Hol szeretne hirdetni?

  • Film+ és Film+2 reklám

    Reklám spot, Műsor támogatás, Nyeremény felajánlás, End split. Kérje árajánlatunkat, és kérje több csatornára vonatkozó csomagajánlatunkat is!

     

  • Cool Tv reklám, egyedi hirdetési csomagok

    Reklám spot, Műsor támogatás, Nyeremény felajánlás, End split. Kérje árajánlatunkat, és kérje több csatornára vonatkozó csomagajánlatunkat is!

     

  • RTL II. reklám, RTL 2.

    RTL2 reklám, egyedi hirdetési csomagok

    Reklám spot, Műsor támogatás, Nyeremény felajánlás, End split. Kérje árajánlatunkat, és kérje több csatornára vonatkozó csomagajánlatunkat is!

     

  • RTL Klub reklám, egyedi hirdetési csomagok

    Reklám spot, Műsor támogatás, Nyeremény felajánlás, End split. Kérje árajánlatunkat, és kérje több csatornára vonatkozó csomagajánlatunkat is!

     

  • Prizma Tv reklám, egyedi hirdetési csomagok

    Reklám spot, Műsor támogatás, Nyeremény felajánlás, End split. Kérje árajánlatunkat, és kérje több csatornára vonatkozó csomagajánlatunkat is!

     

  • Universal Channel reklám, egyedi hirdetési csomagok

    Reklám spot, Műsor támogatás, Nyeremény felajánlás, End split. Kérje árajánlatunkat, és kérje több csatornára vonatkozó csomagajánlatunkat is!

     

Partner belépés

Elfelejtett jelszó:

Menü

Érdekességek

  • 27 milliárdot költöttek a magyar cégek online reklámra

    13 Április, 2011 Forrás: MTI

    Az online reklámköltés nettó 27,2 milliárd forintot tett ki 2010-ben, 16 százalékkal többet mint egy évvel korábban - közölte Novák Péter, az IAB Hungary elnöke Budapesten sajtótájékoztatón. Ez az összeg a teljes reklámtorta 15,9 százalékát teszi ki.   Az idei évre vonatkozóan a szervezetnek nincs előrejelzése.

    Az IAB Hungary az IAB Europe tagjaként egyebek mellett az online piac méretét és változást méri. A felmérés szerint 2010-ben mobilreklámozásra a hirdetők 500 millió forintot fordítottak, míg az internetes oldalakon megjelenők bannerekre a legtöbbet, 14,8 milliárd forintot. A keresőkön 7,48 milliárd forintot költöttek reklámra, az előbbi 7, az utóbbi 44 százalékkal több az egy évvel korábbinál.

    Tovább